Monday, December 6, 2010

Busy Bukan Main Aih Hang Arini [baca dalam loghat utara]


Hari ini memang BUSY! Korang perasan tak yang saya belum update entry utk arinie.? Hai kawan2...perasan ke tak? Atau saya sorang je yg perasan? Ada peminat setia ke yg tertunggu entry dari saya?? he he he...[ini mmg betul2 perasan lor!].

Pagi td sampai ofis...tak sampai 15 minit letak punggung di kerusi....dah ada call. Masa tu baru je jengah blog sendiri. Tengok sihat ke tak blog nie. Masa tu mmg cadang2 nk update la. Langsung tak dapat update. Selepas terima call....terus saya dilimpahi kerja sampai 4.30pm. Macam2 dimintanya! Letih saya....

Walaupun arini saya busy!! Busy!! Tapi ada cerita HAPPY + SEDIH [nanti saya cerita], cerita geram + sakithati [yang nie tgk mood...klu rajin sy buatkan entri] dan cerita sok sek sok sek [eh! pandai ke saya nie bergossip...]


Betul...saya busy sgt arini! Tak tipu tau...

Sbb busy....sampai saya jadi pening + sakit kepala atau dah kena migrain balik? Sempat makan ubat tapi tak juga baik sampai petang. Tuntutan kerja yg byk x dapatlah saya rehat...gagahkan juga siapkan kerja yg urgent tu....

Tak bererti bila saya busy....saya tak dapat layan tetamu yg datang!! Asal time busy mcm nie...ada sahaja yg nk jumpa sy [penting sgt ke saya nie?]. Tapi buat semua tetamu saya suka berurusan dgn anda! Semoga anda puashati dengan jawapan & info yg diberi.

Dah busy mcm nie....mulalah terfikir nk pergi BERCUTI!! Mahu rehat...mahu relaks! Kalaulah dapat ikut Encik Abie pi negara jiran kita minggu depankan best! tapi yg pi semua kaum Adam...tak dapatlah nk mengekor!! Sedih....

Time busy mcm nilah terfikir....dan buat permintaan lebih!! Ish...apanie tak bersyukur langsung dgn anugerah Allah nie. Sila insaf!!!


sumber gambar : mr. google [thanks!]


p/s: Busy tapi mood happy!! Ini bukan lagi Monday Moody...tp Monday Happy....nti kite share ye! tunggu....he he he

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!