Monday, December 20, 2010

Maybank2u.com....apa kena dgn kau nie!!

Assalamualaikuma....

Entri emosi di petang hari! Panas hati juga sakit hati. Wah bagi salam bukan main lagi..tp siap dgn entri yg beremosi segala. Astaga. Apalah saya nie. Tapi nk hangin jugak...tak kira!! Nk ngadu ngan korang pasal Maybank2u nie....adus bikin panas hati sajork.

Entah apahal dengan MAYBANK2U.COM nie. Sume tahukan gaji gomen dah masuk hari ni. Cam biasa bil semua nk dijelaskan melalui online saja. Tak kuasa saya nk beratur segala. Bukan zaman lagi dah [uih berlagak sungguh!]...opss silap....nk jimat masa! Kalau bayar kt kaunter nk kena pikir parking lagi...jalan jammed lagi [erghh Putrajaya ada jammed gak ke??]....itu belum nk tunggu nombor lagi! Yang tension asal dekat nk sampai nombor saya....ada je halnya...kerani kaunter dok pot pet pot pet lagi....adus!! Bikin pening dowh!!

Memang saya hangin sungguh...dari jam 11.00am saya cuba online Maybank nie....masih sengal lagi sampai skang nie...dah kul 4.30pm dah nie! Dah login segala tapi kat monitor takda hape....login lagi....dan lagi...sama aje! Adus bengang sungguh!!

Rasa mcm nk sumpah2 jer....tp bila fikir balik mcm tak berbaloi jerk [tambah dosa pun ada gak...he he he]. Tapi hati tetap panas nie.....Last2 saya sabarkan diri dan anggap agak2 sebab HARIMAU MAYBANK TU DAH TUA.....SBB TU LEMBAB!! ha ha ha [atau pc saya jer yg slow mcm siput khinzir nie]




p/s : Putrajaya hujan...tp saya panas!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!