Friday, December 3, 2010

Akhirnya UNCLE SEEKERS disaman oleh Permaisuri AISYAH!

Sumber gambar : Mr. Google


Buletin Utama TV3 baru menyiarkan kes saman Permaisuri Aisyah ke atas Uncle Seekers! Saya sendiri tak faham kenapa Uncle Seekers ini sanggup menggaibkan Permaisuri Aisyah dengan membongkarkan rahsia "CINTA Syyhh".

Apa baiknya memalukan orang lain? Bukan cerita sebegini sepatutnya disimpan antara mereka sahaja. Nk komen lebih2 saya tidak tahu hujung pangkalnya. Cuma rasa tak patut Uncle Seekers berbuat demikian kepada Permaisuri Aisyah. Permaisuri juga seorang manusia seperti kita yg punya hati, perasaan, maruah dan rasa malu! Permaisuri ada maruah perlu dijaga.

Bila dengar petikan berita tadi! Rasa syukur...bila Permaisuri Aisyah bangkit untuk mengemukakan saman kepada individu yg mengaibkan dirinya. Betul atau salah...benar atau tidak hanya Allah dan mereka yg tahu. Tapi tindakan mengaibkan org lain....sstu yg salah di sisi Islam. Sedangkan kita sendiri tidak digalakkan membuka aib pd diri sendiri. Inikan pula nk buka aib individu lain.




p/s : Permusuhan hanya mewujudkan dendam!

2 comments:

  1. ada tengok berita tadi..akhirnya...

    ReplyDelete
  2. bila bc blog uncle seekers...rasa x patutnya!! tapi biarlah Allah yg menghukum....itu lebih baik krn Allah Maha Adil. Hny Allah yg tahu kebenarannya

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!