Saturday, December 11, 2010

Cinta BB Yang TERLALU MAHAL....

Maafkan saya
Saya terpaksa menolak cinta awak...wahai BB
Saya suka awak...
Malah saya sudah jatuh cinta pada awak...
Cuma buat masa ini
Mungkin juga akan datang [saya tak pasti lagi]
Saya terpaksa menolak cinta awak
YANG TERLALU MAHAL itu...

Maafkan saya...awak!!
Saya kini telah menerima cinta yg lain
Walaupun dia tidak segagah awak...wahai BB
Jua tidak sekukuh awak...
Tapi, kasih sayang...
sentuhan manjanya
Buat saya tersedar dari lena...
Sentuhannya yg mesra buat saya menjadi asyik sekali

Wahai BB...
Dia yang tidak sehebat awak itu...
Ikhlas menyayangi saya
Cinta dan sayangnya yg sederhana
Buat saya teruja
Saya suka pada kesederhanaannya!!

BB....kami telah pun disatukan!!
Maafkan saya BB...
Bukan niat di hati utk menolak cintamu itu
12jam bersama cukup buat saya jatun cinta dan sayang kamu
Tapi saya tak layak untuk kamu....wahai BB

BB...kita berpisah selepas 12jam
dan kamu adalah kenangan dan impian saya yg tak pasti
Saya semakin redha dgn perpisahan ini...

BB....kamu sgt cantik di mata saya!!


Encik E-Five....kamu sederhana
ringkas sekali
Setelah kita disatukan beberapa minggu yang lalu
Saya senang sekali dgn cinta dan kasih sayang kita
Semoga kamu setia ya...


he he he he he




p/s : Cinta owh cinta....makin cinta makin asyik!! E5 nie bagus juga rupanya....sesuai utk gegirl seperti saya....shomeeeel

4 comments:

  1. Ujang : Kalo E5 curang...mestilah tuan dia kecewa!! Kalo tuan dia yg curang tiba2...bcinta plak ngan BB...kesian kt E5 taw...he he he he

    ReplyDelete
  2. Ezz : Sayang ooooo....menatang bgi minyak yg penuh

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!