Thursday, December 9, 2010

Blogger pun dapat cuti...he he he

Salam semua!!

Sihat ke? Ewah...ewah mcm ramai je yg minat n follow Cik Kamoo kan? he he he...Sorry ya 2 hari ni saya ada kursus. Suka tak suka terpaksa bercuti dari berblogging. Nk blogwalking pun jauh sekali. Mesti traffic saya dah turun! Owh...sedihnya. Tapi tak pe....berkhidmat utk negara. So, kena dahulukan mana yg lebih penting. Disebabkan hari2 asik menekan keyboard utk cari idea berblog....berkursus pun tak senang hati! Asyik ingat je....he he he

Terima kasih kepada blogger yang datang melawat blog saya sepanjang 'cuti 2 hari ni'. Nanti saya akan kunjung balas blog korang. Insya-Allah bila ada kelapangan. Berkunjung tetap akan kunjung...antara cepat dan lambat je. Maklumlah hujung tahun mcm nie...nk kejar sasaran kerja 2010 yg akan habis dalam beberapa minggu je lagi. Tahun Baru Hijriah dan pun kita sambut...pasni sambut 2011 [terasa semakin tua di situ...ahaks].

Seronoknya kursus dah abis....bolehlah sambung berblog sampai lembik....he he he





p/s : Selamat sudah kursus tahun nie....jumpa tahun depan pulak ye warga HR!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!