Saturday, December 11, 2010

Usaha Tangga Kejayaan Tapi Rezeki Ditentukan Tuhan...

Alhamdulillah..
Akhirnya harapan dan keinginan saya dimakbulkan Allah
Mula dengan niat sekadar suka2 sahaja...
Sekadar nk tahu format mcm mana
Maklumlah tak pernah duduki walaupun sekali
Tapi tetap ada "sedikit usaha" dan berkat doa kedua ibu bapa serta kawan2 jua!!
Takkan nk "pergi duduk" tanpa sebarang bekalan yang perlukan....

Akhirnya
Saya lulus dengan cemerlang
Korang masih ingat pada entri ini?? Haa yang mana....YANG INI lah...
Inilah khabar gembira yg saya cakap dalam entri itu...

Khabar gembira tentang perkara ini
.
.
.
.
.

Saya lulus dengan CEMERLANG
Hadiah untuk sambut Tahun Baru Hijriah 1432...
dan Tahun Baru 2011
untuk diri saya!!

Usaha Tangga Kejayaan
tapi sebagai hambaNya kita kena ingat...rezeki itu tetap ditentukan oleh TUHAN!!

Jangan putus asa dengan kegagalan
Kerana kejayaan pasti milik kita selagi kita berusaha
berdoa
bertawakal
pada
DIA YANG MAHA ESA!!



p/s : Ayah dan mak lah insan yg paling happy! Saya ingat otak saya dah berkarat....Alhamdulillah masih sihat dan segar!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!