Wednesday, November 2, 2011

BERLARI

Assalamualaikum ...



Bila kau mengejar aku kembali, aku akan memberikan peluang .... TERAKHIR! Telah ku katakan, semua berlaku dengan sebab, dia pergi dengan niat, dia bersama dengan dendam. Kau rasa luka hati aku bagaimana sekarang? Moga kau tahu, aku menerima mu dengan kasih sayang dan senyuman! Buka buku baru dengan lembaran yang lebih gemilang! Saat kau dilukai dia, akulah manusia yang sengsara melihatnya, kerna saban hari aku mendoakan kau bahagia.








Aku sentiasa berlari

Berjalan bila perlu

Berhenti bila letih

HIDUP SEMEMANGNYA BEGITU!!







CK : Nyata, manusia kadang-kadang membuat hidup aku bertambah kejam. Sekian!

2 comments:

  1. Tapi jangan pernah berfikir untuk berhenti melangkah selamanya.

    ReplyDelete
  2. Awan > InsyaAllah awak...pasti akk akan teruskan jua sama ada berlari atau berjalan

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!