Monday, November 14, 2011

Saja Nak Up Jugak ... Selit-Selit Skit Ye!

Assalamualaikum ...




Aku kat office lagi nie

Sorry, saja je nak up entry tanpa cerita

Boleh camtu?

Gian seh nak tengok blog, sebabnya sepanjang hari kecuali lunch tadi sempat jenguk belog sekejap.

Selebihnya aku buat kerja! So, sekarang aku nak selit-selit skit kat sini tanya khabar korang. 

Erghhh, korang ada jenguk belog aku dak? Mesti ada yang jengukkan ... kan ... sebab aku dah siap entry hari ini malam tadi lagi. keh keh keh!


Memandangkan hari ni aku dah ada target kerja, so aku stayback. Bajet dalam 9:30pm kerja aku siap.


Boleh balik....


Oklah, aku nak sambung kerja! Sorry menyelit sekejap dengan entry perkhabaran sahaja. Harap korang rindu aku, eh! silap ... rindu entry aku!




CK : Kerja best hari ini, tapi perut aku meragam sket.

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!