Friday, November 25, 2011

Betul Ke Lelaki Macam Tu?

Assalamualaikum ...



Entry pendek hari Jumaat yang mulia. Cuma nak up satu pertanyaan yang tiba-tiba berlegar dalam kepala aku masa gosok gigi pagi tadi ...




"Betulkah kehidupan lelaki bermula pada umur 40 tahun? Orang cakap kalau lelaki ingin berubah, dia akan berubah pada umur ini, tetapi jika dia tidak berubah menjadi lebih baik .... dia akan jadi lebih teruk??"




Betulkah?? Any comment??


Tiba-tiba aku jadi pening fikir soal ini ..... bersebab! ermmmmmmm







CK : Aku rasa aku masih lagi mabuk ubat. Tak selesa betul. Dugaan ....

10 comments:

  1. mmm mcm2 pendapat sbnr nye :) tp back to basic, Islam agame kite kn..

    ReplyDelete
  2. Hehehe orang cakap memang macam tu tapi saya rasa tak semestinya kut.

    ReplyDelete
  3. @Bulan Syurga Firdaus Bila Allah beri hidayah kepada sesiapa yg Dia mahukan....tak kira berapa umur dia...

    ReplyDelete
  4. rasanya tk juga,,bergantung pd diri masg2,,ada org tu lgsg tk berubah,,same je perangai dr muda smpi tua,,,

    ReplyDelete
  5. rasanya umur 30..,

    tp betulnya 50% jer kot..hee

    ReplyDelete
  6. @missina yg tak berubah tu mungkin hidayah tak sampai laie kot

    ReplyDelete
  7. yup cik kamoo btl...sape2 pn Allah blh nk bg hidayah Nya :)

    ReplyDelete
  8. no komen..tp cuba akk wt kaji selidik skt..:)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!