Saturday, November 5, 2011

"Kau Memang Tak De Keje Kan! Atau Kau Hilang Akal Haaa???"

Assalamualaikum ...




Angin je bila aku check kata kekunci kat akaun Nuffnang! Memang tak ada keje sungguhlah manusia macam nie. Itu yang digooglekannya! Sah-sah mereng. Korang tengoklah kata kekunci ikut anak panah yang aku tunjukkan tu. Malu aih nak nyobutnya!




Manusia bila hilang akal, benda macam ini yang dicari .... hampehlah!!


Aku pun tak tahu apa yang ada dalam kepala manusia yang google benda alah nie! Eh ... kau memang tak ada kerja atau akal kau dah hilang!. Haish ... geramnya aku. 


Cerita Abby Abadi aku up pun pasal dia and family. Bukan up cerita bukan-bukan. Tup-tup benda kelucahan nie juga yang dicari. Hampehlah kau kan!!



Geramnya aku!! Sangat geram ...




CK : Hilang akal sungguh!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!