Sunday, November 20, 2011

Blog Cuti ... Untuk Rehat!

Assalamualaikum ...



Sesekali diuji dengan sakit! 



Keadaan diri cik puan belog ketika ini seperti gambar di atas!

Baru balik dari clinic, membelanjakan untuk ubatan hampir seratus ringgit beserta MC!

MC pertama untuk 2011. 

Ubat semakin mahal sekarang!








DOAKAN CIK PUAN BELOG CEPAT SEMBUH YE ..... tq!








CK : Kesian MB, baru balik dari perjumpaan di PWTC dah kena bawa aku ke clinic. Aku cakap aku demam teruk sebab protes dia tinggalkan aku 2 hari ini. Tapi sebenarnya aku kena hujan Sabtu baru nie!


Bila sakit macam ini, aku rasa aku perlukan seseorang untuk temankan aku  ... picit kepala! he he he

10 comments:

  1. eh3 cik kamoo sy pn MC hr ni...
    sakit jgk ye...smge due2 cpt sembuh......

    ReplyDelete
  2. cik kamooo moga cpt smbuh k..
    -kt pon baru baik dmm gara2 kene hujan br2 nie...

    ReplyDelete
  3. get well soon cik kamoo.. ai.. dtg je LZ terus tuan blog sakit ye.. Ubat mmg mhl sbb pnykit mkn bnyk so pharmacist sume wat bisnes... Neway, be safe sis!

    ReplyDelete
  4. @Ardini Humaira Tq atas doa, Alhamdulillah akk dah semakin ok sikit

    ReplyDelete
  5. @shaFazie Terima kasih ye ...akk dah semakin ok, dh blh start blogging

    ReplyDelete
  6. @Liyana Zahim Tq dear atas doa, Alhamdulillah akk dh semakin baik

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!