Sunday, November 20, 2011

Review Blog By UJANG [erti kehidupan]

Assalamualaikum ....




Aku kat office. Tengah kerja. Tengah bosan. Dan tengah selsema juga. sok sek sok sek....sobs sobssssss! Bagi hilangkan bosan sebelum masuk waktuk lunch kul 1pm jap lagi, aku blogwalking. Aku singgah kat blog mamat sorang nie. Blog mamat nie aku selalu jugalah terjah ... diakan sekarang dah retis weh! he he he ...


Sekarang, mamat nie dah terbang ke Sarawak. So, dia dah merajinkan diri untuk review blog. Rugi kalau tak join. Manatahu kot dia review blog aku yang picisan nie. he he he. Kalau korang nak join boleh klik blog mamat yang dimaksudkan .... UJANG!


Mula-mula aku nak tempek header blog aku, fuh fuh ... terpilihlah direview. ngeh ngeh ngeh! Itu antara syarat, leader header atau pic sendiri. So, aku pilih letak header aje. Sonang!


Header pemberian Lalabiela!


Masa aku mula berblog, Ujang ada juga datang kat blog aku dan komen sesekali. Tapi itu semua dulu yang dah jadi kenangan. he he he. Sekarang, takda lagi dia datang blog aku, harap aku je berdempek kat blog dia manjang. ha ha ha! 


Dulu blog dia simple je ... sekarang pun still simple tapi lagi better dari dulu. Bab perasan diri dia dengan artis sebenar memang aku tak boleh blah. ha ha ha. Kira oklah dia nie sebab cipta identiti sendiri dalam dunia blog. Tak adalah nak tiru-tiru orang lainkan ... kan ...! Tak lama lagi si Ujang nie pun dah nak jadi DADDY. ho ho ho ... Tahniahlah ye Encik Ujang dan Puan YANAMIB!


Oklah sapa yang nak join, dipersilakan. Tarik tutup 22 November 2011! Cepat join, meramaikan kengkawan! Kasi penat Si Ujang review blog kite semua. ha ha ha ha [itupun kalau dia terdaya nak reviewlah!]


Ujang yang sentiasa bajet hensem! ha ha ha .... mesti anak ko pun ensem cam ko jugak nanti!






CK : Selsema aku makin teruk!!

2 comments:

  1. yerp pasti anak dia henserm.. :)

    hopefully dapat ank laki lah kan abg ujang nie...

    ReplyDelete
  2. ang org ke 200 ribu kata gua hensem..hahaha


    lepas abis komen ni gua review.., mggu depan semua entri auto publish..tggu la giliran k..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!