Tuesday, November 29, 2011

Dia Boss ...

Assalamualaikum ...




Situasi petang Jumaat lepas ....



Boss : "eh..eh..tolong email kat saya! Nanti puan nak tengok"
Saya : *sambil tgk jam di tangan* "Dah 5.35pm, saya dah tutup PC nak balik"
Boss : "ooo ... esok awak keje? ot?"
Saya : "Insya-Allah!"
Boss : "esok email kat sayalah ...saya dtg kerja esok"
Saya : "Ok!"

Hari Sabtu aku datang office, boss tak ada pun ... kata nak datang! Ermmm ... dia boss. Siap-siap kerja 12.00pm aku balik. ta ta ....


Boss aku cukup risau aku tak datang kerja, sebab dia tak buat kerja aku buat kerja dia. ehem ehem! So, siapa boss, aku ke dia? ehem ehem. 


Dia tak buat kerja aku buat kerja dia, tapi boss besar puji dia. ehem ehem! So, siapa dapat nama, aku ke dia? ehem ehem.


Alahai boss ... berubahlah! Cari rezeki halal, kerja amanah dan tanggungjawab dijunjung. ehem ehem!





CK : Aku macai ... sabar ajelah! Aku tak kisah, tapi yang macai dari aku perasan dia macam duduk post aku kenapa?? Owh! kau nak jadi penolong pegawai kanan plak....ambik le! Dunia semua nie. Tapi kalau aku jadi ko, aku sedar diri weh. 

6 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!