Tuesday, November 29, 2011

Double Terima Kasih!

Assalamualaikum ...





Update pasal Nuffnang lagi. Nuffnang sungguh baik hati sangat-sangat bila dia bagi aku Buffered Earnings (BE) lagi. Sekarang nie, ada 2 BE yang bergoyangan di blog hijau nie. Suke!! Terima kasih Nuffnang  sangat-sangat!! Alhamdulillah, mungkin ini berkat kesabaran update blog ni pelan-pelan. Bila update ada pembaca. So, mesti berterima kasih juga kepada pembaca setia blog aku. Tanpa korang, BE pun tak datang juga!



BE terbaru adalah seperti yang ditunjukkan oleh anak panah. pheewwwwit! Earnings sebelum ini yang telah dapat digelapkan. Malu sebab tak banyak pun. Dalam tak banyak boleh juga aku beli cekedis dekat anak buah aku di Kajang. Mesti depa suka.



Anak panah merah menunjukkan hasil terkini!




Bila dapat BE setiap bulan, aku mula terfikir ..... menyimpang! Perlu ke aku serius dengan blog nie?? ha ha ha ha --------> gelak jahat sudah datang!!








CK : Banyak lagi tanggungjawab aku selain blog, bila dah nama pun sampingan ... maka blog ini akan jadi sampingan untuk selamanya!! 

7 comments:

  1. untung la pakcik nuff bg duit wooo. hahah

    ReplyDelete
  2. Betul. Buffered Earning ni memang bagi kita happy hehe.

    ReplyDelete
  3. untunglah, nuffnang dah tak sayang KAMI. :(

    ReplyDelete
  4. @pizli pizli mesti byk BE kan...hehehhe...suke ar blog pizli, update pendek tp mendalam!!

    ReplyDelete
  5. cik kamoo, sy br dpt jugak BE ni, tp kurang faham lah..hehe

    ReplyDelete
  6. @FieZaLieSa Bila dapat BE, rajin2 update blog utk bg byk traffic masuk. Rajin2 google nak tahu BE tu apa...buat blog kena rajin study.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!