Monday, November 28, 2011

Lensa Kecik : Awan dan Langit Biru [Part 1]

Assalamualaikum ....





Aku pantang nampak awan gebu dan langit biru. Sebab itu kesukaan aku. Sekian lama aku tak nampak awan gebu dan langit biru. Bila Jumaat lepas aku keluar pergi Seri Setia, Sungai Way dengan MB .... Allah beri aku peluang layan awan gebu dan langit biru lagi. Alhamdulillah .... sebab awan gebu dan langit birulah aku bersemangat untuk ada DSLR!



Dari lensa E5, gambar tak sharp manapun, tapi bagi aku tetap cantik!


Aku tidak tahu sejak bila aku mula jatuh cinta dengan semua ini! Cantik kejadian Allah .... !


Biru sangat langit tu! View Palace of Golden Horses yang sangat best bila menginap di sana. Bila nak menginap lagi??


Putrajaya hampir dengan Presint 17!






Bila tengahari tu tak hujan, dapatlah aku snap gambar. Sambung part 2 [akhir]!






CK : Sesekali E5 tu sangat berguna untuk aku. Terima kasih  ya!

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!