Sunday, November 20, 2011

Setakat Yang Mampu!

Assalamualaikum ...




20.11.2011! Memang tarikh yang cantik, tapi aku bukan nak cerita pasal tarikh yang cantik nie sebab tiada yang istimewa dirancang untuk tarikh ini. sobs ... sobs! 


Perasan sebarang perubahan? Saujana mata memandang? Hijaukan ... aku dah tukar design template dengan colour sekali. Hijau Zainal Abidin! Sejuk sikit mata aku layan blog warna hijo nie. Orang cakap kalau tengok warna hijo nie, mata terang sket. Oranglah cakap. he he he. Untuk berapa lama bertahan aku tak pasti. Cuma header tu aku masih kekalkan header yang dibuat oleh adik Lalabiela tempoh hari. Itu je pun header yg aku ada. Header aku buat sendiri, ala-ala aje!


Lepas tukar design template baru aku perasan, ads Nuffnang dan button FB semua hilang. Dah mula nak kena setting balik. Apa lagi google sana sinilah cari tutorial. Nasib baik jumpa blog Lisaafha nie. So, aku pun follow segala tunjuk ajar yang diberikan oleh beliau. Alhamdulillah, semua ads telah berada di blog aku seperti sedia kala. Terima kasih Lisaafha! Bila tengok susah payah camtu, mulalah lepas nie malas lagi nak tukar template, kang nak kena google tuto lagi. he he he ... nampak sangat ada kemalasan di situ!


Untuk tempoh yang tak tahu berapa bulan lagi, aku rasa template nie dah kemas. Buat sementara waktu. Bila mood aku membosan kat rumah baru aku akan edit semula blog nie setakat yang mampu. Bab-bab design template, aku memang budak baru belajar. Kadang main terjah je ... asal boleh! Ikut sempat.


Oklah dah awal pagi dah nie, mata aku dah minta bertongkat dah nie. Hadap blog lelama pun bukan boleh hilangkan mengantuk. So, aku masuk beradu dulu .... tak tahu aku nk ucap nite atau morning skang nie????


Apapun ... "have a nice dreams!"





CK : Sedap ikan bawal dekat Tomyam 2000, Kajang!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!