Sunday, November 27, 2011

Masih Demam Piala Malaysia dengan Pemain Bolasepak Negeri Sembilan??

Assalamualaikum ...




Semalam MB balik kampung lagi. Asyik-asyik balik. Grrrrrr. Sebab ada program Piala Malaysia dan pemain bolasepak Negeri Sembilan dah pusing sampai Padang Rantau. Program bawa Piala Malaysia pusing-pusing Negeri Sembilan la sebab merekakan juara. MB sebagai pihak yang terlibat dengan program nie, so antara suka dan tidak dia memang kena balik. 



Pastu semalam juga, dia mms segala gambar kat aku. Masa tu aku ada kat car wash SP Auto SPA dekat Kajang. Mula hantar gambar cap je. Siap dengan tandatangan pemain. Tapi tak semualah. Dia cakap cap tu nanti nak bagi aku untuk letak dalam kereta. huuuuu dah tau dah! Tak bagi pun, mungkin aku rembat jugak kot. ha ha ha 


Milik aku??


Lepas mms cap, dia pun mms gambar pemain. Yang lain aku takdalah kenal sangat. Aku tanya MB, "boifren saya tak ada ke?". Dia dah tahu sangat siapa yang aku maksudkan. 


Sibuk layan peminat kooooo ....

Sign jangan tak sign .... ngeh ngeh

Haaa inilah pujaan hati aku. ha ha ha .... S. Kunalan! Aku suka sangat tengok dia lari. Kemain laju ko ye

Sign kecik S. Kunalan. Ermmmm macam orang dia jugak. he he he



Bestlah MB dapat face to face. Aku setakat layan gambar ajelah. Lepas cuci kereta semalam, aku balik rumah abang aku sekejap. Jumpa anak buah kesayangan aku, Si Taqie. Esok dia nak berkhatan tapi aku takda sama ngan dia. 


Lambat sangat cakap, aku dah janji nak pergi Muadzam Shah (masa korang baca entry nie, mungkin aku dah sampai) untuk majlis bertunang dan jumpa kawan-kawan masa study dulu. Sorrylah SIL, tak dapat nak tolong. Balik dari Muadzam, aku akan pergi lawat anak buah aku. Aku dah janji dengan dia, kalau dia tak nangis aku akan bagi dia RM50.00. Yelah, dia pun baru darjah 3 .... berkhatan dah! Rasa macam keciklah lagi.



Apapun aku harap anak buah aku tu kuat semangat!! "Abang jangan nangis tau, nanti angah kasih hadiah ye sayang!".






CK : Masa aku balik dari rumah abang aku semalam, sayu pula aku tengok abang taqie ... ermmm dah nak sunat dah. Dah besaqlah dia nanti.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!