Thursday, November 10, 2011

Jemput Makan Semua ...

Assalamualaikum ...



Asal nak update kat FB pasal benda makan, sure guna ayat camnie, "jemput makan semua!". Bayangkan semua friends dalam list kita datang serbu makan melalui screen komputer. Tak ke gile aku punya bayangan skang nie! Belum sempat korang suap ke mulut makanan tu ... dah licin dimakan friends dalam list FB. keh keh keh, ini imaginasi terlampau aku tentang status kebanyakan dari kita.


Update pasal makan je, siap gambar segala ... "jemput makan semua!". Aku pun nak jemput korang juga, jemput korang pergi lunch dengan duit sendirik! ngeh  ngeh ngeh ... dah lunch time dah wei, udah-udahlah ngadap screen komputer hapdate status segala. Pi lah makan, kang menyanyi sambaria plak perut tuh!



Masak lemak cili api ikan merah kasih sayang. Cheeeewah!



Aku masih terbayang kesedapan masak lemak cili api ikan merah yang MB bekalkan aku 2 minggu lepas. wuuu sedapnye!! Rasa macam nak ulangi kesedapannye.




Dah....dah, aku nak pergi makan!





CK : Berkeroncong!

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!