Saturday, October 29, 2011

Terima Kasih LALABIELA!

Assalamualaikum ...




Header baru! Kali nie rasa lagi cun sebab bukan aku yang buat. Aku memang tak pandai pun nak buat header comel-comel coz rabun bab-bab graphic nie. ha ha ha. Macam biasa, walaupun umur dah remaja purba, but aku still suka pada cartoon. So, kebanyakan header aku memanjang ada cartoon. Happy sket bila tengok cartoon yang shomel cam gini. Menggambarkan aku nie jenis happy go lucky kot.


Actually header nie telah dibuat oleh adik LALABIELA! Thanks so much dear. Kebetulan dia offer header percuma kepada pembaca blog dia. Dan aku for sure tak ketinggalan request jugak. Kalau korang nak header chomel macam nie, sila bertanya sendiri ya! Serius gigihnya dia watkan header utk aku. 2-3 kali juga nak tukar itu ini rasanya. Papepun aku suka header nie. 


First time kan suruh orang buat header, songeh aku pun lain macam. Tapi yang pasti aku sendiri pun tak pandai nak wat. ha ha ha!

header terkini dari lalabiela! aku request cartoon camnie ... rajin dia mencari. Thanks dear!


Header simple nie aku yang buat. Mak aih ... simple sesangat. Sebelum aku tukar kepada Lalabiela punya header.
Header Rapunzel ... first time buat header transparent. Berhari-hari nak siap ... sungguh tak pandai!

Ini pun aku buat. Simple juga! * ke tak reti design???*

Ini antara header mula-mula aku blogging! ngeh ngeh ... cincai sungguh. Takpe, janji ada.



Cerita pasal header aje! keh keh keh ... kanak-kanak sungguh aku nie kalau bab nak design header. Nak juga cartoon tu, memang tak boleh blah. Takpe, janji aku happy dengan cara aku. Cartoon pun cartoonlah!







CK : Nak design blog hebat-hebat memang tak pandai. Jadi buat apa yang patut sudah. Janji boleh terus menaip. Ok per kan???

8 comments:

  1. ninie suke header yg rapunzel 2, comel sgt..
    tp header baru ni comel & kreatif..

    ni entry terbaru ninie, kalo rajin singgah laa ye http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/10/pakaian-lelaki-yg-ohsemm.html

    ReplyDelete
  2. Ninie > ya ninie, rapunzel tu comel, tapi akk tak pandai nk kreatif bagai. Header baru nie lalabiela wat, mmg kreatifkan dan simple. Thanks

    ReplyDelete
  3. salam la kita.. x ret nak wat header nie.. tp cantikla header baru :)

    ReplyDelete
  4. larikkk blkg pintu. malu aii.. tq 4 da entry. hehehe

    ReplyDelete
  5. same la kite..syieda pun xreti buat header..hahaha...
    yg baru cantek..^_^

    ReplyDelete
  6. NHY > awat nak lari belakang pintu plak....hehhehe cantik pe


    Syieda > sama ngn akak ye tak reti, baik pi jumpa lalabiela suwoh dia wat...

    ReplyDelete
  7. nak header baru juga......... woo.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!