Wednesday, October 5, 2011

Aku Rasa Dah Jatuh Cinta Dengan Kelembutan Kau!

Assalamualaikum ...




Sebab kau 
Aku rasa aku tak pandang sangat dah dekat
Gardenia
High 5


Tapi untuk dapatkan kau ...
Punyalah jauh terpaksa aku jejak
Ke Kota Warisan sana


Aku rasa aku telah jatuh cinta dengan kelembutan kau
Dengan kesedapan kau ...


Tak hairanlah aku sanggup cari kau lagikan??
Memang aku sudah jatuh cinta dengan kaukan ???






Di Putrajaya kat kedai mana ada jual roti jenama Top Baker nie???
Sedaplah!!





CK : Siap 2 ketul aku bantai petang semalam ... padanlah selera makan nasi makin kurang! Rupanya dah ada cinta baru ... isk isk isk ...

2 comments:

  1. suka roti jugak!!!

    mana ada ni yer..nampak sedap krim custard pulak..hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!