Sunday, October 30, 2011

Bila Masa Aku Tukaq Nama??

Assalamualaikum ...




Penat
Kepala aku macam pening semacam.
Berat
Mengantuk pun ada!

Kerja nie ada sikit lagi nak habis
Sikit lagi
Tiap-tiap bulan buat tugasan yang sama.
Kadang muncul juga bosan. Tapi aku redha aja.

Aku belum lunch
Tak selera pun ada

Tapi tiba-tiba dapat sms
"R. Kunalan dah makan tengahari ke belum??"

Sejak bila aku tukar nama jadi R. Kunalan
Dia memang tahu aku minat sangat S.Kunalan tu
Tapi rasanya tak perlu kot aku tukar nama sebab minatkan??

Apapun sms tu buat aku senyum sorang-sorang kat office nie!



Dia memang pandai amik hati aku .... dan dia juga pandai robek hati aku kadang-kadang!





CK : Pening tiba-tiba, kenapalah!

5 comments:

  1. hahahaha, saya yang baca nie pun tersenyum sorang-sorang. keh keh keh

    ReplyDelete
  2. pening kepala kerana lapa...kot
    ..kerja, kerja juga..makan jangan tinggal..

    ReplyDelete
  3. Asyikin > Tulah dik, nasib baik kt opis takde org, leh la nk sengih sorg2...


    Ija > tq dik ... huuu kena jaga makan la bg tak pening

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!