Wednesday, October 19, 2011

SAYA, BLOG DAN PEMBACA

Assalamualaikum ...




Segmen Ben Ashaari
Tutup 5.00 petang ini! [KLIK]




Secara ringkasnya, saya adalah penulis blog. Menjadikan blog ini sebagai satu medium untuk meluahkan rasa, idea, perasaan, informasi dan pengetahuan untuk menjadi tatapan dan sumber bacaan kepada pembaca secara tidak langsung menjadikan komen-komen pembaca sebagai satu semangat untuk terus menulis!


Blog ini wujud kerana saya minat menulis dan pembaca datang di sini bila saya menulis! Ringkasnya sekali lagi, saya, blog dan pembaca ... mempunyai kaitan rapat tanpa bersua muka dan berkata tanpa suara!



Header baru saya yang sangat-sangat simple





CK : Siapkan surat yang berlonggok!

25 comments:

  1. hy. hee. salam kenal. done follow u ! nice to meet u dear :)

    ReplyDelete
  2. saya turut singgah dari segmen yg sama :)

    ReplyDelete
  3. singgah sini dr Sgmen abg Ben.. mekaseh singgah blog saya..salam perkenalan .. :)

    ReplyDelete
  4. fuiyooo, cantik header baru. simple je. :)

    ReplyDelete
  5. berbalas kunjungan dan polo kamoo terus..

    ReplyDelete
  6. dtg dri segmen yg same.... slamat brkenalan... =)

    ReplyDelete
  7. singgah sini dari segmen yang sama...salam kenal :)

    ReplyDelete
  8. jenjalan sini dr segmen yg sama. Salam kenal..

    ReplyDelete
  9. singgah sini..dtg dr segmen yg sama

    ReplyDelete
  10. Salam kenal...
    Singgah dr segmen yg sama...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  11. singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

    http://waniewonek.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. salam singgah dari segmen yg sama...
    no 51...

    ReplyDelete
  13. salam perkenalan dr saya...singgah dr segmen yg sama

    kalau sudi jemput memeriahkan 1st GA dari Baiz..:)

    http://mrbaiz.blogspot.com/2011/10/1st-giveaway-mr-baiz-rm300-untuk-di.html

    ReplyDelete
  14. Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

    syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

    http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  15. follow sini dtg dari segmen sama

    ReplyDelete
  16. salam kenal..datang dari blog abg ben :)

    ReplyDelete
  17. comelnya si jepun berkimono sambil berpayung tu.

    salam perkenalan. sambung jalan-jalan pagi ni sempena segmen BA.

    ReplyDelete
  18. singgah dari segmen BA, sila la ke blog saya lak..:)

    http://susiyantisoleman.blogspot.com/

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!