Thursday, October 6, 2011

Memang Lara Jiwa Ku!

Assalamualaikum ...



Semalam aku layan Jiwa & Lara kat TV3. Geram aku pada Si Zaman lakonan Aaron Aziz tu. Baik tapi jahat. Serius macam nak lempang je aku dengan dia. Tapi nasib baik dia antara hero yang aku minat.


Diam-diam si Zaman nie pergi jumpa Tuan Fakir. Fitnahkan Si Jiwa dan Lara. Dia yang rampas dan robek si Lara tapi dituduhnya Jiwa membuat onar. erghhh ... muka baik tapi hati busuk! Ini yang susah kita nak kenalpasti kalau dia berdekatan dengan kita. Biar orang itu jelas-jelas jahat daripada nampak baik tapi jahatnya ... nauuzubillah!






Apapun best jugak Aaron Aziz dan Fauzi Nawawi berlakon. Macam cerita betul pun ada aku rasa. Yelah ... tengok sambil hati geram-geram! Neelofa Noor dan Faezah Elai pun best jugak berlakon. Buat aku tertunggu-tunggu apa kejahatan Si Zaman seterusnya.


Cumanya aku tak berapa suka watak bapak Faezah Elai dalam drama nie ... keras macam kayu berlakon. Kelakar pun ada tau! he he he.



Aku jarang buat entry pasal artis. Tapi bila betul-betul aku suka atau ada yang menarik baru aku up kan entry pasal artis nie. Lagipun dorang dah glamour ... ramai wartawan dah up cerita dorangkan. Lagi bagus dari apa yang aku buat ... he he he.



Oklah ... jom kita sambung kerja. Sudah-sudahlah bercerita pasal dramakan. 




CK : Semalam meeting ... hari ini pun meeting! Adoi penat kepala otak ... hu hu

2 comments:

  1. tak tgk pon cite ni sbb tak suke neloofa.

    ReplyDelete
  2. Dahsyat tu kalau ada lelaki macam tu dalam dunia realiti. Porak-peranda dunia.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!