Monday, October 31, 2011

Hidup Perlu Mengkaji

Assalamualaikum ....



Apa pun aku nak buat

Ada masanya aku kaji dulu. Ada masanya, bukan selalu, tapi agak kerapkali.

Aku kadang-kadang slow sikit. Slow sikit je. Kalau korang dah no. 10, aku mungkin baru 7. Slowkan?

Bila nak buat apa-apa yang aku mula nak suka. Nak suka dan sedang suka.

Aku kaji dulu!

Macam sekarang

Penumpuan aku pada blog

Aku kaji dulu, tulis blog tu macam mana dan bagaimana.

Aku mula dengan zero. Sekarang aku masih belajar. Belajar sampai mati.

Aku kaji blog blogger lama yang hebat. Walaupun followers tak ramai

Tapi punya entry yang mantap, itu jadi sasaran aku untuk dikaji!

Aku memang teruja pada manusia yang tak kenal putus asa

Kau tahu ...

Aku tengok blog Fatin Liyana. Tengok dan kaji jugak!

Mula-mula berblog ... comment yang dia dapat 1-2 sahaja!

Cuba kau jenguk blog dia hari ini .... beratus komen beb!


Nak aku simpulkan apa kat sini??


Hidup bermula dengan kosong. Jangan kenal erti putus asa dalam setiap perkara yang dicuba! Itu sahaja.

Simplekan ???

Perkara baik, hari-hari kita buat, lama-lama pandailah!


Itu baru cerita dunia seorang blogger .... cerita lain?? Nanti-nantilah aku cerita.





CK : Kadang-kadang aku menongkat dagu, nak mula yang mana satu nie???

5 comments:

  1. apa pun, semua mula dr bawah, dari 0.. lama² barula berisi... blog akak pun byk pengisian.. :)

    ReplyDelete
  2. sy pun tak pernah putus asa. cewah. hahah

    ReplyDelete
  3. Bagus ada semangat cam tu. Aku pun kena bersemangat jugalah. Tdkan masa nak tulis ni aku ingat ada entri lain kat kotak komen hahahahah :)

    ReplyDelete
  4. Tina > pengisian biasa je, byk yg santai

    Kura > Okeh! bagus tu...teruskan usaha

    Empayar > yeah mesti ada semangat.

    kat komen nie karangan peringatan....hehehe

    ReplyDelete
  5. Kesimpulannya, nak berjaya bukan mudah.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!