Wednesday, October 12, 2011

Dah Malam Baru Jumpa!!

Assalamualaikum ...


Barulah dapat online. Aku baru balik dari KPJ Kajang. Jenguk anak buah aku yang terlantar kat sana. Kesian ... kecik comey tapi dah 2-3 kali masuk hospital. Hari tu sebelum balik raya pun dah masuk hospital dekat An Nur. Ini kat KPJ pulak. Akak aku cakap senang sebab dekat dengan rumah.


Dah malam baru aku jumpa blog nie. Baru nak online. Baru nak update. Seharian weh tak berblog. Dah rasa gatal tangan nak menaip. Ini pun aku masih kat office, dari KPJ Kajang aku pergi hantar anak buah aku yg no. 3 balik rumah dulu kat area Sg. Kantan, lepas tu terus pecut balik Putrajaya. Penat jugak. Dah lah masa nak pi KPJ tadi jammed jugak jalan kat  area Hospital Serdang. Jammed pun tak teruk sangat sebab aku keluar dari office awal dari biasa. Takut bersesakan dengan orang yang balik kerja jam 5.00pm.


Mata aku dah lali. Tapi disebabkan masih kat office, aku gagahkan juga update. Seharian aku tak update. Tak sempat cerita pasal pi Melaka weekend baru nie. Aish banyak bendalah aku belum cerita. Nantilah ye kita gebang! Aku penat ... siap kerja aku nak balik dah. Sambung update kat rumah pulak.


Okeh ... bubye kawan-kawan!!



CK : Mencabar jugak hari nie.

2 comments:

  1. ha.. cepat update.. penat dgr kau mengeluh. hahha. :D

    ReplyDelete
  2. syahiroo > kat belog nie aje saya dapat mengeluh tau....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!