Monday, October 24, 2011

Ehem ... Ehem ... Kasih Bertaut Kembali Ke??

Assalamualaikum ...



Dulu aku merajuk giler dengan kau. Sakit hati dan marah. Semua ada. Kau buat aku kecewa. Tapi bukanlah sampai kecewa nak mampus. Memanjang kau buat aku angin satu badan. Bukan sekali, sejak kita bersama ke mana sahaja, setiap bulan kau buat aku bankrap!


Kau kikis duit aku. Bukan sedikit ... tapi beratus-ratus! Memanglah tak sampai ribu pun. Ratus-ratus pun banyak untuk aku. Aku rasa tak logik gila dengan apa yang kau buat. Aku guna kau melampau ke sampai kau nak kikis aku macam tu??


Sudahnya aku give up, dari terus setia mungkin duit aku akan banyak yang habis. Jadi aku terus beralih arah. Dengan harapan kau tak  mengusik kehidupan aku. Dengan harapan duit yang selama ini aku labur kat kau, aku dapat simpan. Kau sendiri tahu aku nak beli rumahkan??


Tapi, sekarang aku cari kau balik. Kadang fikir macam tak perlu pun. Aku boleh sahaja pilih yang lain. Kalau aku nak dan kalau aku diterima. Itu yang penting!


















Maxis! Dulu aku tinggalkan kau ... sekarang aku balik kat kau pulak. Tapi dengan broadbandlah! Kalau nak suruh aku guna balik line handphone postpaid Maxis, tak dah kot rasanya. Cukup-cukuplah dah kena kikis setiap bulan dengan kadar yang tak berbaloi langsung. Kasih kita bertaut kembali kot rasanya. Tapi untuk hal sekecik ini. Nak berharapan dengan Maxis ... rasa insaf sekejap! Sampi bila bertahan tak tahulah ye!



Nasib baik guna Maxis Broadband nie ... rate tetap! Kalau rak mahu kena kikis lagi dan lagi. Bankraplah jawabnya.




Welcome Maxis .... again!






CK : Entry tak boleh blah! ngeh ngeh ngeh.

4 comments:

  1. hehehe bikin suspendos saje sis nih..igt hape lah tadik ekeke

    saye dh terminate maxis berukben..tp mcm nk re-purchase blk bcoz celcom pong mcm tutttttttttt aje semedang..uhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Green > ngeh ngeh ... saje je gempak

    ReplyDelete
  3. Dah agak dah.
    Sis pengguna tegar Maxis ya?

    ReplyDelete
  4. Awan > lebih kurang camtulah...tegar jugak, sayang pun ada

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!