Friday, October 28, 2011

Percubaan Kedua Memang Tidak Mengecewakan!

Assalamualaikum ...



Selagi tak cun dan menjadi hampir sepenuhnya, aku akan cuba dan terus cuba. Sampailah kadang-kadang ada mood nak rasa give up. Ini percubaan aku untuk sediakan Roti Lapis Daging Berkeju.  Percubaan kedua yang memang menjadi. I like! Nak resepi boleh check kat sini [LINK]. Kali ini aku buat lebih spicy ... sempena Deepavali!



Cakap banyak pun tak guna, tunjuk bukti ... ngeh ngeh! Layan gambar ajelah sebab aku nak siap-siap pergi kerja dah nie.  Dah 7:30am masih dok hegeh-hegeh kat rumah depan lappy, kat office memang aku tak sempat layan blog. Apatah lagi nak update. Memanjang buat autopublish! Eh! jom layan gambar roti lapis daging berkeju!



Meh kita bako ... kita bako ... ROTI LAPIS DAGING BERKEJU menguja keimanan!

Sedang dibakar! panas-panas

Siap dibakar!

Siap dipotong ... tunggu masa dijamah!

Jemput makan anak-anak!




"sejak ada oven, awak asyik buat western food je!" .... ayat tak puashati! ha ha ha ... sian dia, sebab tekak dia memang selera makanan Melayu aje. Aku pun sama, tekak Melayu jugak. Tetapi kekadang nak cari kelainan. Tak salahkan???





CK : Jumaat yang indah buat aku. Indah ....

8 comments:

  1. mcm sedapppp je, dah la peminat setia daginggggg... ermmmmmm

    ReplyDelete
  2. haha.sejak ada oven eh?sdap nmpak.telan air liur okeh

    ReplyDelete
  3. wahh sedapnya...

    hehehehe...

    sekali sekala kan nak makan makanan lain dari kesukaan...hehehe

    ReplyDelete
  4. Asyikin > ha ha ha...x elok makan daging selalu


    LZ > memang yummy...nk? mai sini


    Sailaff > he he he ... sape suruh beli oven kan. try n error manjang


    Eka > sedap nie...kenyang pun ya jugak

    ReplyDelete
  5. pehhhhh
    ni mang sedap ni
    ayat x menahan
    sebb oven ye
    hahahaha
    adoi

    simple tapi sedap!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!