Wednesday, October 5, 2011

Bila Cinta Beralih Arah ... Baru Kau Nak Tatang Akukan?!?!

Assalamualaikum ....



Aku memang tension sangat dengan Maxis Postpaid dulu, sampaikan aku terus tukar ke Hotlink Prepaid. Mana tak tensionnya, caj bil ntah apa-apa. Marahlah, sebab aku bukan jenis kaki bergayut kat telefon. SMS pun adalah dalam 10 satu hari. Tapi bila sampai bil ... mesti sebulan RM150++! Tak terdaya nak membayar sebab aku rasa penggunaan aku tak ke mana sangat pun. Serius tak berbaloi. Cukup 2 tahun aku guna, terus nekad mengalihkan cinta aku kepada prepaid kembali. Hotlink semestinya!


Bila aku dah beralih cinta ... barulah Maxis nie macam tunjuk tanda kasih sayang sunguh-sungguh kat aku pulak. Haish ... apa nie??


Ini buktinya!
.
.
.
.
.






Sejak aku guna prepaid, memanjang aku dapat prepaid freeeee! Tak kiralah aku top up biasa atau pun hot ticket. Pastinya aku akan dapat sms hotlink macam kat atas nie. Sukelah macam nie. Kalau aku top up biasa RM30.00 aku akan dapat kredit tambahan sebanyak RM15.00.


Untung tau .... sampai adalah yang jeles dengan aku! he he he .... ada orang telah keluarkan kenyataan "aku nie anak emas Maxis", sedangkan dia yang sekian lama guna pun tak pernah dapat kredit percuma dari Maxis. Sabarlah ye ... rezeki masing-masing!



Sekarang ini, setiap kali aku top up, aku akan tunggu sms dari Hotlink. Tak pernah lagilah tak dapat kredit percuma nie. Harap-harap berterusanlah rezeki nie. Bila aku dah berpaling  baru dia nak tatang aku kan .... ngeh ngeh ngeh!


Sejak pakai prepaid rasa jimat sangat! Sebulan tak lebih RM50.00 pun. Kadang RM30.00 je



CK : Menadah tangan tanda syukur ... sedikit tapi bermakna!!

1 comment:

  1. Awan pun selalu dapat kredit percuma. Isi RM 10 dapat RM 8. Maxis memang bestlah.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!