Wednesday, October 26, 2011

Kadang-Kadang Tak Faham Di Buatnya!

Assalamualaikum ...


Aku tak suka call orang berkali-kali tapi tak nak jawab. Bila tanya alasan tak munasabah. Hormat orang yang call kita terutama bila naik nombor yang dikenali. Sedih juga kadang-kadang!! Apa perasaan kalau orang buat kita dengan sikap yang sama, dan masa tu kita perlukan pertolongan .... tak menyesal??




Aku call tak jawab ...

Aku redail! 

Tak jawab jugak.


Aku sms, "kalau bangun datang office, ada kat office sekarang!"

Belum cukup 2 minit pun ...

Sms masuk, "sapa ada kat office!"


Macam manalah aku nak faham perangai pelik nie! Aku call tak jawab, sms boleh reply. Bila aku tanya nanti mesti dia jawab, "bunyi telefon tu sayup sangat, malas nak bangun!".


Adeeeh ... ini macam punya orang pun ada. Bernasib baik aku tengah train diri sendiri untuk tidak bebel berbakul -bakul sejak 1 1/2 tahun lepas. he he he. Siapa yang rapat dengan aku pasti tahu, aku tak suka nak membebel dan menasihati orang lain lagi. Dengan sebab! Tapi ... jangan sampai aku mula menegur, sakitlah .... TELINGA!



Nasib baiklah, aku bukan yang dulu-dulu. ngeh ngeh ....





CK: Pelik dengan orang office aku.

4 comments:

  1. cello > kadang2 yg pelik itulah menarik....

    ReplyDelete
  2. Bayangkanlah Sis, diorang kata malas nak bangun. Ada pulak malaikat kat tepi. Terus tak bangun-bangun.

    ReplyDelete
  3. blogwalking sblm tido.

    kadang-kadang memang malas nak jawab telefon kalau panggilan dari office...

    jemput singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!