Monday, October 31, 2011

Eh! Apa Kau Nie ....

Assalamualaikum ...









"aku rindu bulan bintang hidupku!"







Dah terkuap-kuap dah ...

Hati memang nak update je ...

Tapi mata aku dah tak berdaya sangat!

Mengantuk weh, penat pun ada

Kerja office, tapi mengalahkan buruh kasar yang bina bangunan.


Sorrylah, takde cerita pun malam nie.

Idea ada, tapi mata ni dah tak boleh menahan mengantuk yang amat-amat!

Aku masuk tidur dulu, esok keje .. sambung blogging November pulak ye!!



Selamat Malam Pembaca Setia!!




Aku sedang merepek, maafkan aku.








CK : 2 bulan lagi dah masuk 2012! Banyak plan 2012 nie ....

4 comments:

  1. Pantasnya masa berlalu. Kan Sis?

    ReplyDelete
  2. hehhehe
    baik cik kamooooo

    tidur baik2 ye =)

    ReplyDelete
  3. Awan > Tulah ... sangat pantas. Dah nk masuk 2012. Akk dah lagi meningkatlah umur...ngeh ngeh


    Aime > he he he, tak terdaya mlm tadi. ngantuk level ke 7


    Kura > tak sempat nk ucap dah, morning kura!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!