Saturday, October 29, 2011

Tiada sms! Tiada call! Good ....

Assalamualaikum ...





Sunyi

Kosong

Tiada sms

Malah tiada call!

No sms! No call!

Serius bosan sangat

Selalu ada saja suara dia usik mengusik

Tegur itu ini

Belum campur bab marah!

Haish! sunyi betul bila dia tak ada

Kosong. Macam tin kosong.

Selalu hari-hari dia teman aku

Kosong!


Tapi hari ini ... aku tak tahu ke mana dia terbang??

Hari ini dia buat aku tunggu

Tunggu


Jangan tunggu sampai macam ini sudahlah! Oh ... sangat kesian. 



Kosongnye!

Sesekali air tenang berkocak

Bukan ikan yang nampak

Bukan dasar yang terpandang

Rasa sunyi yang menerjah

Hinggakan kocakan air tak kedengaran pun!


Nampakkan aku tunggu! Serius hari ini Sabtu yang membosankan aku ....









CK : Tak tahu apa lagi nak buat bila dia tak ada. Baru sehari, kalau selamanya ... bagaimana?? Masing-masing ego yang tiada sempadan. Jalan sendirian, ada indah ada juga meresahkan!

Aku nak tidor!

6 comments:

  1. ego kak..selagi blh diam, dia diam.. so, biarkan je..

    ReplyDelete
  2. Mizz > hahahaha ... teringat pun ada! ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. amboi... dua dua ego tak nak contact dulu. wuh! hahaha

    ReplyDelete
  4. kura > hahahahah ... takdalah sampai mcm tu

    ReplyDelete
  5. sabar ya?

    kita pompuan jgn mudah mengalah, kuatkan semangat..
    jgn nmpk sgt terhegeh2 ngn dia..

    asal aku komen, mcm jadi batu api je nih! :(

    ReplyDelete
  6. YNA > hu hu sabarlah nie....huk huk tp jgn jadi batu api tau

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!