Sunday, October 16, 2011

Welcome To The World ... Sayang!

Assalamualaikum ...



Welcome!


Nyenyak kamoo tidur ya! Comellah sangat kamoo ya



shomel!


Anak buah baru aku yang dilahirkan di Hospital Putrajaya
Pada 2.00pm, 16 Oktober 2011, Sabtu!


BABY BOY ..... again!


Selamat menjengah dunia indah ini sayang!





Semua pixta aku amik dari FB adik aku. Aku tak snap apa-apa pun. Cuma pandang dari kejauhan sahaja. Ayah aku baca apa entah masa tengah belek-belek anak buah aku kat hospital sana. Doa kot!






CK : Happy dalam masa yang sama aku sedih dengan situasi di hospital sana. Simpan dalam hati sahaja!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!