Sunday, October 16, 2011

Bakal Menerima Orang Baru!

Assalamualaikum ...



Saja nak update jugak! Aku dan keluarga sedang menanti kelahiran baru. Adik sulung aku sedang bertarung di bilik bersalin Hospital Putrajaya, Presint 7 Putrajaya. Cuma doa aku kirimkan buat dia;




"Ya-Allah, aku mohon dengan rahmatMu dan dengan kasih sayangMu permudahkan segala urusan adik sulung kesayangan aku ini dalam melahirkan anak yang dikandungnya selama 9 bulan dan 10 hari. Selamatkanlah ibu yang sedang bertarung nyawa dan anak yang bakal lahir nanti. Sempurnakanlah akal, sihat  serta sempurna jua tubuh badan kelahiran baru ini Ya-Allah. Anugerahkanlah kesihatan yang baik buat kedua-dua mereka. Serta jadikanlah kehadiran baru ini anak yang baik, bijak, pekerti mulia dan mendengar cakap kedua orang tuanya. Amin!"




Sabar menanti!




CK : Anak buah aku dah cukup 6 orang ... tahun depan duit raya bertambah lagi! Anak aku?? Belum ... belum ... aku masih single. ha ha ha

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!